Alumnado de Dereito somérxese nos lindes entre a xurisdición administrativa e a penal

A Facultade de Dereito do campus de Ourense acolleu este xoves a conferencia As relacións entre as xurisdicións contencioso-administrativa e penal, ofrecida por Manuel Rebollo Puig, catedrático de Dereito Administrativo da Universidad de Córdoba. O acto estivo organizado polo centro, o Observatorio de Estudos sobre Corrupción Pública e o Mestrado da Avogacía.

Durante a súa intervención Rebollo abordou “os lindes” entre a xurisdicións contencioso-administrativa e a penal. Para axudar a entender os casos nos que o exercicio da separación entre o dereito penal e o administrativo non é tan “simple”, o experto iniciou a súa intervención abordando a orixe da xurisdición administrativa, que, indicou “non naceu para o que hoxe pensamos”.

Ler a noticia completa no DUVI

Conferencia inaugural 2018/2019